Briose Dukan cu pui si curcan

Stiu ca regimul Dukan este acum in trend asa ca reteta asta de briose Dukan ar prinde tare bine. Mie imi plac briosele astea pentru ca se fac usor si mai sunt si frumoase. La mine au si un plus…amestecand carnita de pui in compozitie imi pot convinge si cavalerul meu cel mare sa manace carne…pe care nu o prea agreaza. Incercati si voi dar sa vedeti ca si copiii se vor indragosti de briosele astea sarate.

Briose Dukan cu pui si curcan

Briose Dukan cu pui si curcan

 

Briose Aperitiv cu Pui/Curcan si Branzica de Vaci Dietetica (Dukan)

Ce iti trebuie:IMG_5582

6 felii jambon de curcan (taiat in cubulete foaaarte mici)

jumate de piept de pui la gratar (taiat in cubulete foaaarte mici)

250 g branzica de vaci dietetica (eu am gasit la Angst, varsata, cu 0,1% grasime)

Reteta completa o gasiti aici:http://randomfocafood.blogspot.ro/2013/02/briose-aperitiv-cu-puicurcan-si.html

 

 

