Muffins cu piure de mere

Cu doar 3 mere, 1 ou si inca cateva ingrediente puteti obtine niste muffins usoare, aromate si gustoase. Haideti, nu dureaza mult “confectionarea” lor si va spun eu ca sunt numai bune pentru dupa-amiaza asta!

Briose cu piure de mere

Muffins cu piure de mere

 

MUFFINS CU MERE SI CIOCOLATA

and e vorba de binecunoscutele briose, nu dau niciodata inapoi!
 Acestea sunt cu piuree de mere! Mi se facuse o pofta teribila in seara asta si vroiam sa le combim cu un fruct si cum am avut numai mere in casa…Mere sa fie!

Ingrediente:
  • 2-3 mere mijlocii (200 grame)
  • 300 gr faina
  • 110 grame de zahar
  • 3/4 plic de praf de copt (eu am pus de la Dr. Oetker cu sofran)
  • 1 praf de sare
  • 1 lingurita de scortisoara cu varf
  • 3 linguri de ulei
  • 250 ml lapte
  • 1 ou mare
  • 1/2 sticluta de esenta de vanilie
  • 2 plicuri de zahar vanilat

Reteta completa o gasiti aici: http://laupasca.blogspot.ro/2012/03/muffins-cu-mere-si-ciocolata.html

 

2 thoughts on “Muffins cu piure de mere

Comments are closed.