Muffins cu mazare si ardei

La baza sunt niste muffins cu ardei si mazare.  Ideea este ca la reteta asta minunata de muffins, avem loc de interpretare. Cum adica? Adica putem transforma muffins de ardei cu mazare in muffins de ardei cu conopida sau muffins de mazare cu morcovi…totul in functie de ceea ce avem prin frigider! ingenios, nu-i asa?

muffins_cu_ardei_si_mazare

MUFFINS CU ARDEI SI MAZARE

Cred ca reteta de astazi este una dintre cele mai des preparate de mine.De fapt ,ingredientele de baza le pastrez iar legumele le combin in functie de ce am prin frigider si congelator.Astfel am micul dejun deja pregatit , pe post de gustare in timpul zilei se potrivesc perfect,dar la fel de bine stau si pe un platou cu aperitive.
Dupa cum am spus,puteti face diverse combinatii in functie de gusturile voastre sau de legumele pe care le aveti la indemana.De asemenea,le puteti modifica de fiecare data gustul  adaugand diverse condimente ,branzeturi,seminte de tot felul,  ierburi aromate,s.a.m.d.

Ingrediente:
(pentru 12 bucati )

  • 150 g ardei gras rosu  ( un ardei mare )
  • 200 g mazare congelata
  • 100 g morcov (1 bucata)
  • 100 g conopida congelata
  • 1 lingurita de sare
  • 1 lingura praf de copt
  • 3 oua
  • 80 ml ulei de masline
  • 175 g faina
  • 150 g iaurt simplu

Reteta completa o gasiti aici:http://iulianaflorentina.blogspot.ro/2014/01/muffins-cu-ardei-si-mazare.html

4 thoughts on “Muffins cu mazare si ardei

    • Carolina…eu doar adun briose de prin blogosfera. Nu le gatesc eu pe toate…este adevarat ca cateva sunt facute de mine dar nu toate.
      Ma bucur ca iti plac. Si mie imi plac mult briosele si de aceea m-am hotarat sa fac aceasta colectie! Or mai fi si altii pasionati de briose, muffins si cupcakes si sa le gaseasca undeva adunate.

Comments are closed.