Briose aperitiv cu branza Cheddar

Briosele aperitiv sunt un fel de mancare foarte apreciat printre mamicile care isi prin urechile in vesnica intrebare: “Si maine ce ii pun la pachetel, pentru scoala?”

Azi avem briose aperitiv facute cu branza Cheddar…asta daca gasiti Cheddar. Daca nu gasiti felul acesta de branza, aveti liber la improvizatie si recomand un Ementaller sau Gouda.

briose-cu_branza_cheddar

Brioșe cu brânză Cheddar și ceapă

Acest post s-ar mai putea numi și „În căutarea brânzei Cheddar” sau „Inaugurarea tăvii de cupcakes”. Eu credeam că găsesc ușor brânză Cheddar. Se pare că m-am înșelat… Am vrut să o înlocuiesc cu Gouda, dar m-am răzgândit și am înlocuit-o cu brânză rasă pentru paste Parmonie. Au fost foarte bune și așa, dar nu mă las până nu voi face și cu Cheddar. Mai ales că mi-am cumpărat în sfârșit tavă de cupcakes. Woo hoo!

Aceste brioșe sunt perfecte pentru micul dejun. Din ingredientele acestea ies 12, exact cât o tavă de cupcakes.

INGREDIENTE

– pentru brioșe –

250 g făină

1 lingură praf de copt

1/2 linguriță bicarbonat de sodiu

1 linguriță sare

2 ouă

55 g unt topit

100 g brânză rasă Cheddar

230 g smântână

50 g cozi de ceapă verde, tăiate mărunt

Reteta completa o gasiti aici: http://medstudentcuisine.wordpress.com/2012/08/18/briose-cu-branza-cheddar-si-ceapa/

