Briose cu surimi

Imi place surimi dar cel mai des il fac salata. De azi surimi se va transforma si in aceste briose minunate- briose cu surimi!

briose_cu_surimi

Briose cu surimi

Mie mi-e dor de mare…un dor continuu..si cum sa nu-mi fie dor  cand vad doar Ocean Fish?
De data aceasta am vazut o caserola de surimi si mi-a fost clar ca voi face niste briose cu ele.
Preparare rapida, in 15 minute am fost gata, nici nu pot sa spun ca am gatit.

Iar reteta e cu ingredientele dublate si altele adaugate, din revista Libertatea Retete, nr.1/2013.

Pentru 11-12 briose

Ingrediente:
200g surimi in ulei Ocean Fish,
250g faina,
cozi de ceapa verde,
90g unt,
120ml lapte,
4 oua,
1 plic praf de copt,
1 lingurita condimente pentru peste Kotanyi,
1 lingurita usturoi granulat Kotanyi,
sare si piper din rasnitele Kotanyi.

Reteta completa o gasiti aici: http://pemasadinbucatarie.blogspot.ro/2013/04/briose-cu-surimi.html

