Briose cu spanac si branza de capra

Combinatia de spanac cu branza este delicioasa si merita sa fie prezenta in minunata lume a brioselor. Asadar, va poftesc la briose aperitiv cu spanac si branza de capra.

briose_cu_spanac_si_branza_de_capra

Brioşe cu spanac şi brânză de capră

O vedeţi pe moţata asta din poză? A fost într-o după-amiază încoronată prinţesa tăvii cu brioşe. Nu de alta, dar pe suratele ei nu am mai apucat să le moţez aşa frumos, că au dispărut una câte una. Până să mă dezmeticesc eu, nu prea mai aveam ce decora, aşa că am înfrumuseţat-o doar pe dumneaei, cea din poză şi  după ce am imortalizat-o pentru posteritate, m-am şi auto-premiat cu ea. Că doar cine împarte, parte-şi face, nu-i aşa? 😀 Ingrediente:

  • 450 g spanac (al meu a fost congelat)
  • 50 g unt
  • 250 g brânză sărată de capră
  • 3 ouă
  • 70 g făină
  • 1 vârf de linguriţă de praf de copt
  • 1 căţel mic de usturoi
  • 2-3 linguri cu boabe de porumb din conservă
  • sare/piper/oregano

Reteta completa o gasiti aici: http://bucate-aromate.ro/2013/12/briose-cu-spanac-si-branza-de-capra/

