Muffins cu ciocolata cu menta

Uite niste muffins care au ca personaj principal minunatele ciocolatele cu menta – After eight. Imi plac briosele si muffins-urile, imi place si ciocolata cu menta, in concluzie, declar acesti muffins perfecti!

muffins_cu_ciocolata_cu_menta

Muffins cu ciocolata cu menta

De la muffinsii astia mi-am adus aminte de vremurile de scoala primara, cand spuneam bancuri cu prietena mea Oana, bancuri de genul ” dintre doua bomboane care e femeia, aia dementa ” sau pe acelasi calapod ” dintre doua bomboane care-i femeia, aia cu lapte “, si ce smechere eram noi, ca stiam astfel de bancuri. Bine noi doua eram atat de smechere, incat in clasa I dupa vreo doua luni in care ne duceau la scoala, pe mine tatuca, pe ea mama ei, am inceput sa mergem singure; veneam de pe Brancoveanu impreuna pana in dreptul cofetariei Violeta, acolo ne desparteam, eu o luam prin parc, ea pe langa muzeu ( cine e din SM stie ce scriu ), iar in dreptul Catedralei Unguresti ne intalneam si continuam impreuna. Ea stia drumul doar pe langa parc, eu doar prin parc. Vreo saptamana am facut chestia asta. Foarte smechere asa-i ?
Reteta de muffinsi din cartea mea de muffins.

– 80 g unt moale

– 100 g zahar

– un pliculet zahar vanilat, eu pun o lingura mare

– putina sare

– 2 oua

– 200 g iaurt

– 200 g faina

– o lingurita praf de copt

– putina sare

– 24 bucati ciocolata cu menta

Reteta completa o gasiti aici:http://miculinbucatarie.blogspot.ro/2011/12/muffins-cu-ciocolata-cu-menta.html

2 thoughts on “Muffins cu ciocolata cu menta

Comments are closed.