Muffins cu kiwi si ciocolata

Kiwi…uite un fruct pe care eu nu l-am exploatat la justa sa valoare in ceea ce priveste prajituritul. Ma uit la reteta asta si combinatia de kiwi dulce acrisor mi se pare ca face casa buna cu ciocolata fina. Muffins cu kiwi- o reteta de incercat si de savurat.

muffins_cu_ciocolata_si_kiwi

 

Luna aceasta se pare ca nu mai sunt codasa la provocarea Amei :). Dupa cum bine stiti deja , in fiecare luna , Ama ne da spre rasfoire cate-un blog .Mie in aceasta luna mi-a revenit sa rasfoiesc blogul Ramonei – Micuta bucatarie , un blog nou pentru mine ,  in care am gasit mai multe retete de briose , si pentru ca de multa vreme imi tot doream sa fac cateva dulcegarii mici :) , am ales sa fac aceasta  varianta la care am adaugat doar putina ciocolata si sirop de menta.

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 150 g zahar
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 150 ml ulei
  • 50 ml sirop de menta
  • 4 kiwi
  • 250 g faina

Reteta completa de muffins cu kiwi si ciocolata o gasiti aici: http://catkitchen.wordpress.com/2012/09/22/provocarea-secreta-muffins-cu-kiwi-si-ciocolata/

2 thoughts on “Muffins cu kiwi si ciocolata

Comments are closed.