Briose cu oua de prepelita

Ouale de prepelita imi place sa le folosesc la salate. Sunt asa de simpatice taiate pe jumatate, cum se invelesc in frunze verzi de spanac. Asta este combinatia mea preferata: oua de prepelita cu salata de spanac. Sa plecam de langa spanac si sa ne intoarcem la briosele noastre si anume:briose cu oua de prepelita si broccoli.

briose_aperitiv_cu_broccoli_si_oua_de_prepelita

BRIOSE APERITIV CU BROCOLLI SI OUA DE PREPELITA

Mereu am fost curioasa de ouale de prepelita asa ca in momentul in care am avut ocazia sa le cumpar (adica au aparut in fata mea, ca altfel nu le vedeam) nu am ezitat. Find ele asa micute si dragute, am gasit eu reteta potrivita pentru ele: briose aperitiv, numai bune de scufundat un ou de prepelita in ele.

Ingrediente
250 gr faina
240 ml lapte
200 gr brocolii fiert si maruntit
cateva fire patrunjel
2 oua mari
70 ml ulei
100 gr cas/cascaval
1 lingurita praf copt
1/2 lingurita sare
1/2 lingurita bicarbonat
14 oua de prepelita
