Briose cu topping de budinca de ciocolata

Fac destul de des budinca de ciocolata dar niciodata nu m-am gandit sa transform budinca in topping pentru briose.  Buna idee, nu-i asa? Pofta buna la briose cu budinca de ciocolata!

   briose_cu_budinca_de_ciocolata

Briose cu budinca de ciocolata

Pentru aceste briose cu budica deasupra am folosit aceeasi compozitie de la briosele cu migdale doar ca in loc de migdale am ales sa pun stafide inmuiate in lapte si cacao pentru ca am facut si checul in 2 culori si am zis sa avem si ceva ciocolatiu.Am folosit:

Ingrediente:

200 gr zahar tos

200 gr unt topit(de data aceasta eu am pus 200 ml ulei)

350 gr faina alba

zahar vanilat 2-3 plicuri

Reteta completa o gasiti aici: http://papabundetot.wordpress.com/2013/03/30/briose-cu-budinca-de-ciocolata/

