Briose cu ciocolata si ness

Prajiturile, briosele, torturile, checurile – absolut orice dulcegaraie care contine ness este slabiciunea mea. Ness nu beau, este rezervat doar pentru prajituri. Dar sa ne intoarcem la briosele noastre si sa va prezint niste briose ciocolatoase si pline de aroma si gust de la ness.

Briose cu ciocolata si ness

 briose_cu_ciocolata_si_ness
   Mai adaug o reteta de briose la colectie, ca doar asa face un adevarat pasionat iar eu, dupa cum am mai discutat, sunt fan inraita a brioselor. Cat despre aceste dulcegarii am doar cuvinte de lauda (ca de obicei),in primul rand pentru ca sunt foarte usor de facut (stiu, ma repet), iar gustul este absolut divin.
Ingrediente :

  • 200 g faina
  • 100 g zahar
  • 4 oua
  • 100 g ciocolata cu lapte (eu am folosit 50 g ciocolata neagra si 50 g ciocolata alba)
  • 1 plic ness

Reteta completa o gasiti aici: http://sub-stele.blogspot.ro/2011/07/briose-cu-ciocolata-si-ness.html

