Briose cu ciuperci si usturoi verde

Cat's kitchen

Briose cu ciuperci si usturoi verde

Nu cred ca mai trebuie sa va spun ca nu sunt prea incantata ca tocmai eu am pregatit pentru provocarea Dulce Romanie  o reteta cu ciuperci cumparate din supermarket . Insa daca in perioada aceasta nu aveam unde sa ma duc sa-mi culeg singura ciupercile din padure , alta solutie nu am avut.

Ingrediente pentru 24 de briose :

  • 5 oua
  • 1 vf cutit praf de sare
  • 250 g faina
  • 300 ml lapte
  • 1/2 lingurita bicarbonat
  • 1 vf lingurita praf de copt
  • 50 + 20 g unt topit
  • 200 g branza ricotta
  • 4 fire usturoi verde ( eu am avut 4 firicele tare subtirele )
  • 200 g ciuperci champignon ( eu am folosit din cele mai micute )
  • sare
  • piper
  • 1 lingura cu vf de patrunjel , tocat marunt

Spalati usturoiul  si ciupercutele . Usturoiul il taiati apoi rondele subtiri , iar ciupercutele le taiati marunt ( folositi inclusiv…

View original post 348 more words

